Digivěci jako nástroj III - varianta pro 8. - 9. ročník ZŠ
Autor
MgA. Krupa, Chladová, Mgr. Vondráková
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
4
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Cílem výukového programu je ukázat žákům digitální zařízení a technologie jako nástroj, který mohou využít běžně nejen ve školní výuce, ale i ve volném čase. Program se zaměří na využití digitálních zařízení a technologií při výtvarných činnostech, při výuce zeměpisu, dějepisu a přírodopisu a při nejrůznějších volnočasových aktivitách (geolokační hry, poznávání přírodnin, práce s mapovými aplikacemi, GPS trackery). Žáci si vyzkouší práci nejen na zařízeních, které jim poskytuje škola a DDM (konvertibilní zařízení 2v1), ale bude jim umožněno pracovat i na vlastních zařízení (notebooky, tablety, smartphony). Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin, jež jsou rozdělené do 4 projektových bloků. Jednotlivé bloky jsou v délce 3 - 5 hodiny. Vyučovací hodina trvá 45 minut. Jednotlivé bloky jsou rozděleny vždy do 1-2 témat a jejich délka trvání odpovídá potřebám jednotlivých aktivit, koresponduje s potřebným časem pro danou aktivity, nikoliv vždy s délkou vyučovací hodiny. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Cílem výukového programu je ukázat žákům digitální zařízení a technologie jako nástroj, který mohou využít běžně nejen ve školní výuce, ale i ve volném čase. Program se zaměří na využití digitálních zařízení a technologií při výtvarných činnostech, při výuce zeměpisu, dějepisu a přírodopisu a při nejrůznějších volnočasových aktivitách (geolokační hry, poznávání přírodnin, práce s mapovými aplikacemi, GPS trackery). Žáci si vyzkouší práci nejen na zařízeních, které jim poskytuje škola a DDM (konvertibilní zařízení 2v1), ale bude jim umožněno pracovat i na vlastních zařízení (notebooky, tablety, smartphony). Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin, jež jsou rozdělené do 4 projektových bloků. Jednotlivé bloky jsou v délce 3 - 5 hodiny. Vyučovací hodina trvá 45 minut. Jednotlivé bloky jsou rozděleny vždy do 1-2 témat a jejich délka trvání odpovídá potřebám jednotlivých aktivit, koresponduje s potřebným časem pro danou aktivity, nikoliv vždy s délkou vyučovací hodiny. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
aplikace
digitální
klíčové kompetence
komunikace
metodika
obraz
pracovní sešit
technologie
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: MgA. Krupa, Chladová, Mgr. Vondráková
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 8. až 9. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.