Pálava – centrum kultury jižní Moravy – varianta pro MŠ
Autor
Mgr. Mikelová, Bc. Tomeček, Mgr. Janičatová
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
62
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Program je určen dětem z MŠ Cílem výukového programu je seznámit děti s kulturou a vývojem našich předků na Pálavě, která je v blízkosti našeho domova a kterou často děti ani neznají. Naše výukové programy je seznámí s přírodním prostředím a kulturním dědictvím této vzácné lokality. Pálava je místem mimořádného kulturního a přírodního bohatství, a je zařazena od roku 1986 do památek UNESCO. Hodinová dotace výukového programu je 16 hodin. Jedna vyučovací hodina trvá 45 minut. Přesné rozdělení aktivit do časového harmonogramu záleží na konkrétní situaci, kterou nelze předem stanovit. Jednotlivé aktivity mají přesnou časovou dotaci, záleží však na lektorech, jak jednotlivé bloky konkrétně rozprostřou. Je zřejmé, že cílová skupina dětí navštěvující mateřskou školu bude potřebovat pro realizaci 16 hodin výuky v několika dnech. Pro cílovou skupinu z důvodů udržení pozornosti musíme program v celé své délce rozdělit do maximálně 4 hodinových výukových bloků, které budou doplněny přestávkami a klidovou fází. Bude záležet především na cílové skupině, celkovém klimatu skupiny a citu pedagogů a lektorů, jak se časový harmonogram 16 hodin využije. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Program je určen dětem z MŠ Cílem výukového programu je seznámit děti s kulturou a vývojem našich předků na Pálavě, která je v blízkosti našeho domova a kterou často děti ani neznají. Naše výukové programy je seznámí s přírodním prostředím a kulturním dědictvím této vzácné lokality. Pálava je místem mimořádného kulturního a přírodního bohatství, a je zařazena od roku 1986 do památek UNESCO. Hodinová dotace výukového programu je 16 hodin. Jedna vyučovací hodina trvá 45 minut. Přesné rozdělení aktivit do časového harmonogramu záleží na konkrétní situaci, kterou nelze předem stanovit. Jednotlivé aktivity mají přesnou časovou dotaci, záleží však na lektorech, jak jednotlivé bloky konkrétně rozprostřou. Je zřejmé, že cílová skupina dětí navštěvující mateřskou školu bude potřebovat pro realizaci 16 hodin výuky v několika dnech. Pro cílovou skupinu z důvodů udržení pozornosti musíme program v celé své délce rozdělit do maximálně 4 hodinových výukových bloků, které budou doplněny přestávkami a klidovou fází. Bude záležet především na cílové skupině, celkovém klimatu skupiny a citu pedagogů a lektorů, jak se časový harmonogram 16 hodin využije. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
historie
klíčové kompetence
kreativita
metodika
pracovní sešit
pravěk
výstava
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Mikelová, Bc. Tomeček, Mgr. Janičatová
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: Mateřská škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.