Jan Amos Komenský v digitální éře
Autor
                                                PPUČ-ZŠ2-tým
                                            Vložil
                                                    Petr Naske
                                            Datum vložení
                                                5. 5. 2021
                                            
                                                 68 
                                                 0
                                                 0
                                            
                                        
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
Anotace
Součást publikace projektu PPUČ „39 NÁMĚTŮ PRO ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ, DIGITÁLNÍ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI“ – celá publikace dostupná na https://gramotnosti.pro/2stupen-epublikace. Doporučujeme se seznámit na strankách X až Y s metodickými doporučeními k využití aktivity ve škole. Žáci se naučí obsah výchozího textu transformovat do jiných formátů. Při tom si uvědomí, jak významně forma textu ovlivňuje jeho vyznění a jak významně vlivňuje zamýšlený adresát sdělení a kanál sdělení formu textu. Žák si uvědomí, že i když zůstává sdělovaný obsah, informace stejné, výrazně lze variovat podání sdělení. Tím si rozvíjí kreativní dovednosti sdělovat týž obsah v různých kontextech a situacích.
                                            Součást publikace projektu PPUČ „39 NÁMĚTŮ PRO ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ, DIGITÁLNÍ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI“ – celá publikace dostupná na https://gramotnosti.pro/2stupen-epublikace. Doporučujeme se seznámit na strankách X až Y s metodickými doporučeními k využití aktivity ve škole. Žáci se naučí obsah výchozího textu transformovat do jiných formátů. Při tom si uvědomí, jak významně forma textu ovlivňuje jeho vyznění a jak významně vlivňuje zamýšlený adresát sdělení a kanál sdělení formu textu. Žák si uvědomí, že i když zůstává sdělovaný obsah, informace stejné, výrazně lze variovat podání sdělení. Tím si rozvíjí kreativní dovednosti sdělovat týž obsah v různých kontextech a situacích.
                                            
                                        
                                                    čtenářská gramotnost
                                                
                                                
                                                    digitální gramotnost
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: PPUČ-ZŠ2-tým
- Publikoval: Petr Naske
- Datum vložení do systému: 05. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 8. až 9. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.