Jak na hybridní výuku podle Spencera
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje známý odborník z USA John Spencer.
                                            Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje známý odborník z USA John Spencer.
                                            
                                        
                                                    badatelsky orientované vyučování
                                                
                                                
                                                    Design Thinking
                                                
                                                
                                                    digitální pedagogika
                                                
                                                
                                                    hybridní výuka
                                                
                                                
                                                    individualizace
                                                
                                                
                                                    inquiry-based learning
                                                
                                                
                                                    John Spencer
                                                
                                                
                                                    pedagogika otázek
                                                
                                                
                                                    personalizace
                                                
                                                
                                                    tvořivé myšlení
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 08. 02. 2021
 - Datum vzniku: 08. 02. 2021
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: článek
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.