Evropská integrace 1951–2011
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr Jan Dušek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 12. 04. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Podle mého názoru se jedná o kvalitní prezentaci s vhodně vybranými a formulovanými informacemi tak široké problematiky.Doporučuji všem.
Komentář
Obsahově bohaté, souhlasím s vhodně vybranými a formulovanými informacemi.
Ovšem v didaktickém využití vidím problémy. Myslím, že i pro studenta gymnázia je to právě obsahově příliš velké sousto. Otázky až na závěr jsou spíše splněním povinnosti než promyšleným krokem. Od studenta je očekávána jen skvělá paměť, otázky jsou zaměřeny pouze na nejnižší hladinu Bloomovy taxonomie. Chybí pobídka k přemýšlení, hodnocení, názoru nebo tvořivosti. (To je obecně problém mnoha prezentací na našem portálu.)
P. S. Je opravud EU taková idylka? Žádný problém? Byrokracie? Jen skvělé zítřky?
Komentář
Omlouvám se, ale "obsahová bohatost" mi přijde jako jediné pozitivum tohoto materiálu, zároveň však i jako jedno z negativ. Snímků je přes devadesát, to je na dvouhodinovku jeden snímek za minutu (!) – přiznám se, že při této představě mi naskakuje husí kůže. Navíc nemám ráda vizualizovaný ústní projev, neboli vidím, co slyším – ruší mě to. Dávám přednost obrazovému doprovodnému materiálu k tomu, co slyším – lépe se mi pak fakta spojují a pamatují. Ale budiž, to je můj problém, že to na mě působí suše a nudně.
Jako matka maturantů mám pocit, že to, co je obsahem prezentace, by mělo být tématem na samostatné studium žáků (není tam žádný "problém", jen fakta a fakta, navíc snadno dostupná) a ve škole by měla následovat rozprava nad otázkami, názory a výhledy do budoucnosti.
Rozhodně bych však přivítala jazykové korektury (interpunkce, pády zájmen apod.)!
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.