ONLINE SETKÁNÍ: Žák s ADHD v prostředí běžné základní školy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pomoci vyučujícím, asistentům pedagoga a rodičům pochopit specifika ADHD a možnosti modifikace symptomatiky Popis terapeutických metod a strategií, jejichž pomocí lze pracovat s hyperaktivitou a impulzivitou Základní nástin terapie problémového chování Popis průběhu besed se spolužáky žáků s ADHD nebo autismem Lektor:Mgr. Julius Bittmann Podrobnosti k setkání včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=16043
Pomoci vyučujícím, asistentům pedagoga a rodičům pochopit specifika ADHD a možnosti modifikace symptomatiky Popis terapeutických metod a strategií, jejichž pomocí lze pracovat s hyperaktivitou a impulzivitou Základní nástin terapie problémového chování Popis průběhu besed se spolužáky žáků s ADHD nebo autismem Lektor:Mgr. Julius Bittmann Podrobnosti k setkání včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=16043
ADHD
hyperaktivita
impulzivita
online setkání
terapie
webinář
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Hájek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 01. 07. 2020
- Datum vzniku: 05. 12. 2019
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.