Celá čísla – násobení (dvě čísla) – interaktivní
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Základní nácvik násobení celých čísel (dvě čísla) se sebekontrolou. K výsledku vede jeden krok. Tabulkový procesor po doplnění ihned vyhodnocuje správnost výsledku. Žák pracuje s celými čísly v intervalu (- 100; + 100). V listu č. 1 jsou na stejných jednociferných číslech prostřídány všechny možné kombinace znamének a zápis činitele se závorkou i bez závorky, je zde zobrazena tabulka s přehledem znamének dvou činitelů a znaménka součinu, poslední dvě úlohy procvičují násobení nulou. V listu č. 2 jsou použita různá jednociferná čísla. V listech č. 3 a 4 jsou již čísla dvojciferná. Materiál není určen pro počítání s mocninami. Při obměně zadání vkládejte jednociferná přirozená čísla do listů č. 1 a 2, dvojciferná do listů 3 a 4 (znaménka neměňte). Materiál je při výkladu možné použít k doplňování na interaktivní tabuli. K dispozici je návrh aktivit s možností „lingvistického“ výkladu vztahu znamének činitelů a součinu (výroková logika). Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2). Před použitím je vhodné materiál upravit dle stupně dyskalkulie žáka. Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
Základní nácvik násobení celých čísel (dvě čísla) se sebekontrolou. K výsledku vede jeden krok. Tabulkový procesor po doplnění ihned vyhodnocuje správnost výsledku. Žák pracuje s celými čísly v intervalu (- 100; + 100). V listu č. 1 jsou na stejných jednociferných číslech prostřídány všechny možné kombinace znamének a zápis činitele se závorkou i bez závorky, je zde zobrazena tabulka s přehledem znamének dvou činitelů a znaménka součinu, poslední dvě úlohy procvičují násobení nulou. V listu č. 2 jsou použita různá jednociferná čísla. V listech č. 3 a 4 jsou již čísla dvojciferná. Materiál není určen pro počítání s mocninami. Při obměně zadání vkládejte jednociferná přirozená čísla do listů č. 1 a 2, dvojciferná do listů 3 a 4 (znaménka neměňte). Materiál je při výkladu možné použít k doplňování na interaktivní tabuli. K dispozici je návrh aktivit s možností „lingvistického“ výkladu vztahu znamének činitelů a součinu (výroková logika). Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2). Před použitím je vhodné materiál upravit dle stupně dyskalkulie žáka. Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
celé číslo
digitální učebna
interaktivní
násobení
sebekontrola
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Miroslav Pěnička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 23. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.