Zlomky – dělení – interaktivní
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Žák dělí zlomky. Tabulkový procesor po doplnění ihned vyhodnocuje správnost. Program upozorňuje na chybu při dělení nulou. V listu č. 1 dojde žák k výsledku po deseti jednotlivých krocích (požadován přepis násobení na společnou zlomkovou čáru). V následujících listech k cíli vede šest kroků. Správného výsledku je dosaženo pouze po vyplnění všech oken. Žák pracuje s kladnými čísly, využívá násobilku do sta. Čísla jsou pečlivě zvolena tak, aby nevznikla nutnost krácení zlomků, proto nedoporučuji úpravu zadání. Výsledek se nepřevádí na smíšené číslo. Program není určen pro práci s desetinnými čísly v čitateli či jmenovateli zlomku. Materiál je při výkladu možné použít na interaktivní tabuli k doplňování. Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2; list č. 3–4 s kalkulátorem). Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
Žák dělí zlomky. Tabulkový procesor po doplnění ihned vyhodnocuje správnost. Program upozorňuje na chybu při dělení nulou. V listu č. 1 dojde žák k výsledku po deseti jednotlivých krocích (požadován přepis násobení na společnou zlomkovou čáru). V následujících listech k cíli vede šest kroků. Správného výsledku je dosaženo pouze po vyplnění všech oken. Žák pracuje s kladnými čísly, využívá násobilku do sta. Čísla jsou pečlivě zvolena tak, aby nevznikla nutnost krácení zlomků, proto nedoporučuji úpravu zadání. Výsledek se nepřevádí na smíšené číslo. Program není určen pro práci s desetinnými čísly v čitateli či jmenovateli zlomku. Materiál je při výkladu možné použít na interaktivní tabuli k doplňování. Vhodné pro méně talentované žáky a také pro práci s žákem-dyskalkulikem (list č. 1–2; list č. 3–4 s kalkulátorem). Konzultováno s PPP v Semilech (Mgr. M. Melíšková, spec. pedagog).
čitatel
dělení
digitální učebna
interaktivní
jmenovatel
násobení
sebekontrola
zlomek
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Miroslav Pěnička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.