0 ohodnoť!

Orientace v grafu - počítáme vajíčka

Autor
Magdalena Málková
Datum vložení
3.7.2019
10 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

grafy1
matematická gramotnost1
Velikonoce1
slovní úloha

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 11.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Jednoduchý pracovní list, který lze dobře využít pro počáteční seznámení s grafem.
Chybí popis vodorovné osy grafu (barevné vyznačení sloupců je v počátečním období dostačující pro orientaci žáků, ale vzhledem k pozdější práci s grafy by žáci měli být vedeni k tomu, že obě osy mají být popsány). Po formální stránce by měla být písmena u otázek 3 a 4 malá. Zakreslování velkého množství vajíček, které vykoledoval Lukáš, je nadbytečné.
Komentář

Žáci by si mohli sami zaznamenat výsledek vlastního koledování (pokud je tento zvyk v jejich obci dodržován).

Základní atributy materiálu

  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Další atributy materiálu

  • Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace
  • Gramotnost: matematická

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay