Práce s třídním kolektivem ve SV, metodický list: Abychom si roz
Autor
Adéla Hanáková, Kateřina Stejskalová
Poskytovatel
Datum vložení
3. 7. 2019
3
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list je určen pro výuku frontální i v kruhu a jeho cílem je pochopení symptonů vývojové dysfázie. Jedná se o práci s třídním kolektivem
Pracovní list je určen pro výuku frontální i v kruhu a jeho cílem je pochopení symptonů vývojové dysfázie. Jedná se o práci s třídním kolektivem
narušená komunikační schopnost
vývojová dysfázie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Adéla Hanáková, Kateřina Stejskalová
- Poskytovatel: Podpora práce učitelů (PPUČ)
- Datum vložení do systému: 03. 07. 2019
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět
- Gramotnost: čtenářská
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.