Chatbot EMA
2 průměrné

Literatura na přelomu 19. a 20. století

Autor
Tomáš Effenberger
Datum vložení
22. 3. 2018
8 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dekadence
impresionismus
literatura na přelomu 19. a 20. století
prokletí básníci
přelom 19. a 20. století
symbolismus

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Tomáš Effenberger
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Veronika Šulcová 2.10.2011

Komentář

NAPROSTO SKVĚLÉ!!!

Radek Sárközi 2.10.2011

Komentář

Já bych řekl, že je to výborný příklad, jak nemá příprava výuky vypadat - učitel si dá spoustu práce a žáci pak jen doplňují pár slov, názvů děl a jmen spisovatelů...

Jana Petrů 4.10.2011

Komentář

Vynikající! A pokud to učitel dělá rád (a tohle se tak jeví), pak mu asi nevadí ten nepoměr sil. Oni mu to třeba studenti vrátí jinak, že?

Zdeněk Sotolář 4.10.2011

Komentář



Nebylo by lepší, kdyby na dané téma rýmovali studenti?



Pozor na verš popisuje především lesy a luky.

Miroslav Melichar 4.10.2011

Komentář

 Je pěkné, když sám učitel je tvořivý. Z hlediska pracnosti - ono udělat pro žáky křížovku asi dá taky dost práce, ale v tomhle je víc než jen práce.