Virtuální hospitace - Výtvarný obor: Expresivita a racionalita v
Autor
PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D.
Poskytovatel
Datum vložení
4. 12. 2018
20
0
3
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žáci experimentují s vlastními výtvarnými postupy na základě porovnání své drobné malířské studie krajiny s digitálními fotografiemi a na základě získaných poznatků o principech postimpresionistické malby. Vyhledávají a pojmenovávají principy své vlastní tvorby a porovnávají je se získanými poznatky o podstatě postimpresionistických metod práce.
Žáci experimentují s vlastními výtvarnými postupy na základě porovnání své drobné malířské studie krajiny s digitálními fotografiemi a na základě získaných poznatků o principech postimpresionistické malby. Vyhledávají a pojmenovávají principy své vlastní tvorby a porovnávají je se získanými poznatky o podstatě postimpresionistických metod práce.
analýza viděného
expresivita
impresionismus
postimpresionismus
reprezentace skutečnosti
symbolické významy
virtuální hospitace
výrazové prostředky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D.
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 02. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jana Langerová
2.2.2010
Komentář
Také jsem výtvarnou výchovu na gymnáziu učila, proto jsem hospitaci sledovala s velkým zájmem. Bylo příjemné vidět bezprostřednost vyučující i studentů, líbilo se mi logické členění jednotlivých činností. Ale přemýšlím nad tím, jak jste všechno zvládli v jedné dvouhodinové lekci.
Ludmila Šulcová
3.2.2010
Komentář
Hodina je přirozená, vyučující \"nehraje\"-příjemné. napadaly mě otázky ke skupinové práci žáků. Nikdy neřídíte rozdělení do skupin? Jaké máte zkušenosti se zadáváním úkolů do skupiny? Mám ověřeno, že při rozdání materiálů do skupinek se stane to, že žáci začnou řešit a již nevěnují pozornost dalšímu zadání, není lepší nejprve zadat všechny úkoly a pak rozdat věcně práci?
Zdeňka Švecová
3.2.2010
Komentář
Dobrý den, pokud vás hodina zaujala a rádi byste položili dotaz vyučující, která hodinu vedla, navštivte diskusní fórum, které jsme pro vás k této virtuální hospitaci otevřeli. Najdete ho zde http://diskuze.rvp.cz/viewforum.php?f=407 . Ve čtvrtek 11. 2. 2010 od 17.00 do 19.00 budete mít navíc možnost zapojit se do online diskuze a chatovat s vyučující i přizvanými odborníky o všem, co vás zajímá.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.