Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Naši malí kamarádi aneb ze života hmyzu

Autor
Jana Udatná
Datum vložení
7. 6. 2019
61 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
příroda1
digitální gramotnost
dítě a jeho psychika
matematická gramotnost
PPUČ

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 29.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Podrobně rozpracovaný námět na aktivitu rozvíjející gramotnosti (čtenářskou, matematickou, digitální, přírodovědnou)
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- chová se tak, aby v běžných situacích neohrožoval zdraví, bezpečí a pohodu svou ani druhých
- zachází šetrně s vlastními i cizími věcmi (včetně digitálních zařízení)
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady", stanovuje postupy/kroky řešení elementárních problémů
- zachycuje skutečnosti ze svého okolí a vyjadřuje své představy pomocí různých technik
- formuluje otázky, odpovídá, slovně reaguje
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- pracuje s obrázkovou encyklopedií, vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
- odhalí jednoduchý problém a vyjádří ho svými slovy
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- sdělí, o čem je čtený text
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- rozpozná správné a nesprávné řešení

Petr Naske 3.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Komentář

Materiál jsme ukázali účastníkům minikonference ČG v Olomouci, učíme se na něm pracovat s EMA!

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jana Udatná
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 07. 06. 2019
  • Datum vzniku: 06. 06. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay