Minikonference odborného panelu pro digitální gramotnost 30. 10.
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Zkušená učitelka matematiky, informatiky a robotiky Mgr. Štěpánka Baierlová vychází ve své prezentaci z požadavků na člověka 21. století. Představuje, jakým způsobem využívá technologie k rozvíjení digitální gramotnosti a informatického myšlení žáků ve své výuce. Zkušená učitelka prvního stupně Mgr. Martina Štikarovská představuje využití QR kódů v projektech. V prezentaci vysvětluje, co je QR kód, jak jej vytvoříme a co QR kódy přinášejí žákům. Ukazuje možné způsoby využití QR kódů.
Zkušená učitelka matematiky, informatiky a robotiky Mgr. Štěpánka Baierlová vychází ve své prezentaci z požadavků na člověka 21. století. Představuje, jakým způsobem využívá technologie k rozvíjení digitální gramotnosti a informatického myšlení žáků ve své výuce. Zkušená učitelka prvního stupně Mgr. Martina Štikarovská představuje využití QR kódů v projektech. V prezentaci vysvětluje, co je QR kód, jak jej vytvoříme a co QR kódy přinášejí žákům. Ukazuje možné způsoby využití QR kódů.
digitální gramotnost
informatické myšlení
matematika
ozobot
PPUČ
práce v týmu
QR kódy
robotika
sdílení
technologie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 05. 12. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaclav Müller
31.7.2019
Komentář
Úloha ze 7 minuty se dá řešit i bez ozobota.
Pokud mají všechny obrazce obsah 16 jednotek a jednotky musí být pouze celá čísla, tak rozměry musí být:
1x16, 2x8, a 4x4
Jinak číslo 16 rozložit nelze. :-)
Používat robotizaci tam, kde to není nutné, je totéž, jako používat kalkulátor na malou násobilku.
Technologie jsou tu, aby lidem usnadnily práci, ne komplikovali. (To taky umí, pokud se používají nevhodným způsobem.)
Pokud mají všechny obrazce obsah 16 jednotek a jednotky musí být pouze celá čísla, tak rozměry musí být:
1x16, 2x8, a 4x4
Jinak číslo 16 rozložit nelze. :-)
Používat robotizaci tam, kde to není nutné, je totéž, jako používat kalkulátor na malou násobilku.
Technologie jsou tu, aby lidem usnadnily práci, ne komplikovali. (To taky umí, pokud se používají nevhodným způsobem.)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.