Správa vzdělávacích zdrojů

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost
informatické myšlení
matematika
ozobot
PPUČ
práce v týmu
QR kódy
robotika
sdílení
technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Marek Drahovzal
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
  • Datum vzniku: 05. 12. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Vaclav Müller 31.7.2019

Komentář

Úloha ze 7 minuty se dá řešit i bez ozobota.
Pokud mají všechny obrazce obsah 16 jednotek a jednotky musí být pouze celá čísla, tak rozměry musí být:
1x16, 2x8, a 4x4
Jinak číslo 16 rozložit nelze. :-)
Používat robotizaci tam, kde to není nutné, je totéž, jako používat kalkulátor na malou násobilku.
Technologie jsou tu, aby lidem usnadnily práci, ne komplikovali. (To taky umí, pokud se používají nevhodným způsobem.)