0 ohodnoť!

V Digicentru s Ozoboty

Autor
Jaroslav Mašek
Datum vložení
12.3.2019
8 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
Digicentrum1
Elixír do škol1
Hanka Šandová1
iPad1
matematická gramotnost1
ozobot1
programování1
robotika1
technologie1
V Digicentru1
vzdělávání1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 4.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Autor článku popisuje účast na workshoppu, ve kterém byli představeni Ozoboti a aktivity, které s nimi lze realizovat. Článek je dobře strukturovaný a jsou naznačeny možnosti, jak Ozoboty můžeme ve ýuce využít. Článek také obsahuje několik kvalitních zdrojů, kde hledat další inspiraci.
Komentář

Aktivity s Ozoboty nabízejí široké využití. Nabízí se propojení s matematickou gramotností. Např. kreslení tvarů pomocí Ozobotů, různé druhy měření, řešení zadaných úloh, zaznamenávání postupu řešení nebo zkoumání různých cest vedoucích ke splnění úkoly.
V aktivitách lze cílit i na rozvoj čtenářské gramotnosti vhodně zvolenými aktivitami. Co takhle shrnout příběh tak, že naplánujeme Ozobotům trasu od začátku příběhu až do jeho konce?

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jaroslav Mašek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 12. 03. 2019
  • Datum vzniku: 12. 03. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay