Minikonference odborného panelu pro digitální gramotnost 30. 10.
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Zkušený učitel fyziky Mgr. Martin Gembec představuje široké možnosti využití různých digitálních technologií ve své výuce. Ukazuje badatelskou výuku, měření a zpracování dat, sběr dat a zpětnou vazbu. Zkušený učitel matematiky, informatiky a logiky Mgr. Roman Podlena představuje možnosti využití online nástrojů ve výuce – Google kalkulačka, Wolfram Alpha. Martin Gembec představuje aktivity Elixíru do škol.
Zkušený učitel fyziky Mgr. Martin Gembec představuje široké možnosti využití různých digitálních technologií ve své výuce. Ukazuje badatelskou výuku, měření a zpracování dat, sběr dat a zpětnou vazbu. Zkušený učitel matematiky, informatiky a logiky Mgr. Roman Podlena představuje možnosti využití online nástrojů ve výuce – Google kalkulačka, Wolfram Alpha. Martin Gembec představuje aktivity Elixíru do škol.
badatelská výuka
digitální obsah
digitální zařízení
Elixír do škol
měření
online nástroje
PPUČ
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 05. 12. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.