Jak na internet: Edutainment - škola hrou
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Přístupy ke vzdělávání a učení se v běhu historie mnohokrát změnily. Byla období, která si žádala přísnou kázeň a dril. V jiných dobách se učitel snažil jít svým žákům naproti – tedy formulovat látku tak, aby byla v jejich světě a chápání dobře srozumitelná. V současnosti je obecný trend spíše čerpat z myšlenky učitele národů Jana Ámose Komenského a jeho Školy hrou. Obecně převládá snaha studenty a žáky učením bavit. A přesně tak vzniklo slovo Edutainment – spojením slov „education“ – vzdělávání a „entertainment“ – zábava. Je to tedy označení pro zábavné vzdělávání. Logickým vývojem je také začlenění moderních informačních technologií do výuky. A to na všech věkových i výkonnostních úrovních. Cestou, jak žáky a studenty nadchnout výukou, je zakomponovat do ní jejich oblíbené nástroje. V hodinách, které sahají po možnostech interaktivní výuky, žáci nejčastěji pracují na počítačích, tabletech anebo chytrých telefonech. Stejně tak může na tabletu anebo na chytré tabuli pracovat pedagog a výuku tak ozvláštnit a zatraktivnit. Toto autorské dílo podléhá licenci Creative Commons (Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 4.0 Mezinárodní License.), a to za předpokladu, že zůstane zachováno označení autora díla a rovněž sdružení CZ.NIC, z. s. p. o., jako autora projektu Jak na Internet.
Přístupy ke vzdělávání a učení se v běhu historie mnohokrát změnily. Byla období, která si žádala přísnou kázeň a dril. V jiných dobách se učitel snažil jít svým žákům naproti – tedy formulovat látku tak, aby byla v jejich světě a chápání dobře srozumitelná. V současnosti je obecný trend spíše čerpat z myšlenky učitele národů Jana Ámose Komenského a jeho Školy hrou. Obecně převládá snaha studenty a žáky učením bavit. A přesně tak vzniklo slovo Edutainment – spojením slov „education“ – vzdělávání a „entertainment“ – zábava. Je to tedy označení pro zábavné vzdělávání. Logickým vývojem je také začlenění moderních informačních technologií do výuky. A to na všech věkových i výkonnostních úrovních. Cestou, jak žáky a studenty nadchnout výukou, je zakomponovat do ní jejich oblíbené nástroje. V hodinách, které sahají po možnostech interaktivní výuky, žáci nejčastěji pracují na počítačích, tabletech anebo chytrých telefonech. Stejně tak může na tabletu anebo na chytré tabuli pracovat pedagog a výuku tak ozvláštnit a zatraktivnit. Toto autorské dílo podléhá licenci Creative Commons (Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 4.0 Mezinárodní License.), a to za předpokladu, že zůstane zachováno označení autora díla a rovněž sdružení CZ.NIC, z. s. p. o., jako autora projektu Jak na Internet.
edutainment
internet
jak na internet
zábava
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: David Hubl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 07. 03. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.