4 zdařilé

Jak na internet: Start-upy

Autor
Akademie CZ.NIC
Datum vložení
4.12.2018
7 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Člověk a svět práce1
digitální gramotnost1
internet1
podpora podnikavosti1
prezentace1
start-up1
výchova k podnikavosti1
jak na internet
podnikání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Kateřina Lichtenberková 30.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
součástí článku je pracovní list (ke stažení) na aktivitu Start-up (sestavení fiktivního projektu)
do aktivity je zapojena práce z internetem - napojení na digitální kompetence...
není zřejmé, zda je pracovní list určen učiteli nebo žákům - bylo by dobré to oddělit a učitelům přidat další metodické informace
Komentář

Pracovní list obsahuje aktivitu, ve které jsou nejdříve otázky k diskusi a pak několik úkolů - zejména sestavení fiktivního projektu (Start-up), ale také 2 úkoly, kdy mají žáci najít určité informace.
Při všech 3 úkolech jsou průřezově rozvíjeny digitální kompetence a zároveň kompetence k podnikavosti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Akademie CZ.NIC
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 26. 01. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay