ONLINE SETKÁNÍ: Jak rozvíjet předmatematické představy v příprav
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Předmatematické představy jsou jednou z oblastí, které žák potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohl úspěšně naučit počítat. Nejedná se o mechanické počítání na prstech, ale o rozvíjení představy o množství, porovnávání, práce s pojmy a vztahy, třídění dle určitých kritérií a tvoření skupin, uspořádání a řazení prvků. Mgr. Petra Pšeničková na tomto setkání představila postupy a ukázky jednoduchých pomůcek k rozvoji předmatematickým představ žáků v přípravných třídách a posledních stupních předškolního vzdělávání.
Předmatematické představy jsou jednou z oblastí, které žák potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohl úspěšně naučit počítat. Nejedná se o mechanické počítání na prstech, ale o rozvíjení představy o množství, porovnávání, práce s pojmy a vztahy, třídění dle určitých kritérií a tvoření skupin, uspořádání a řazení prvků. Mgr. Petra Pšeničková na tomto setkání představila postupy a ukázky jednoduchých pomůcek k rozvoji předmatematickým představ žáků v přípravných třídách a posledních stupních předškolního vzdělávání.
matematika
online setkání
předmatematické představy
přípravná třída
setkávání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 01. 02. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Petra Novotná
4.2.2013
Komentář
"Komentář k chatu":Dobrý den, moc děkuji všem, kdo přišli na webinář a také za vaše náměty. Na konci webináře jsem se snažila zodpovědět všechny vaše otázky, paní Dagmar ke konci již přítomna nebyla, proto se pokusím na dotazy odpovědět touto cestou. Webinář byl pojat prakticky (pro okamžité využití v praxi), teorie jsem se snažila nastínit jen minimálně. Posluchače jsem odkazovala na články, které jsou publikované na www.rvp.cz - Jak rozvíjet předmatematické představy v přípravné třídě -1.,2. a 3. díl. Teoretický základ webináře vychází z publikací: BEDNÁŘOVÁ, J.; ŠMARDOVÁ, V.: Školní zralost. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251 -2569-4, BEDNÁŘOVÁ, J.; ŠMARDOVÁ, V.: Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1829-0 a KASLOVÁ, M.: Předmatematické činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: Raabe, 2010. ISBN 978-80-86307-96-1. Přeji všem učitelům, aby náměty z webináře usnadnily jejich přípravu na výuku a podpořily tak dostatečný rozvoj předmatematických představ žáků.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.