Chatbot EMA
4 zdařilé

Množství

Autor
Petra Pšeničková
Datum vložení
4. 12. 2018
7 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

množství
předmatematické představy
přípravná třída
přípravné období 1.třídy ZŠ

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petra Pšeničková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 28. 02. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Michaela Kaslová 16.1.2016

Komentář

Vítám dobré nápady, nebo rozpracování toho, co  na fakultě učíme již před 20 let, avšak nemuhu nereagovat na terminologii. V tomto případě rozhodně nejde o odhady. Odhadem se chápe takový postup, ktrý stojí na již založené zkušenosti a často vyžaduje porovnání s jiným odhadem, očekává se zpravidla hodnocení nebo ověření.


Pokud neužijeme číslo, pracujeme sice s množstvím, ale množství se neodhaduje, ale porovnává (možnosti: více než, méně než, stejně jako). POrovnat na první pohled je možné, pokud jsou rozdíly v množství evidnetní. Pokud nejsou, pak NEHÁDÁME, ale zjišťujeme, o kterýze vztahů se jedná a to jednou z osmi různých strategií, aniž bychom použili číslo, nebo mpůžeme postupovat \"přes určení počtu - dospějeme k číslům\" a pak se k porovnání množství vrátíme.


Některé momenty zde spíš připomínají hádání, tipování (může být vázáno na projekci přání), ale i tam patří ověřování, což je součástí kultury matematického myšlení, které v tomto věku zakládáme.Slovo odhad má své pevné místo ve škole, ale hraje tam jinou roli, než zde.


Se slovem odhad musíme pracovat v předškolním věku opatrně.


kaslová

Petra Pšeničková 8.2.2016

Komentář

Děkuji za ujasnění vhodné terminologie.