Čti s porozuměním – Adélčino trápení se zahradničením
Autor
                                                Mgr. Petra Cemerková Golová
                                            Poskytovatel
                                                        
                                            Datum vložení
                                                22. 3. 2018
                                            
                                                 140 
                                                 1
                                                 2
                                            
                                        
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Materiál obsahuje pracovní list určený k procvičování čtení s porozuměním. Žák přiřazuje k obrázku vždy jeden ze tří textů a podle písemných pokynů plní jednoduché úkoly.
                                            Materiál obsahuje pracovní list určený k procvičování čtení s porozuměním. Žák přiřazuje k obrázku vždy jeden ze tří textů a podle písemných pokynů plní jednoduché úkoly.
                                            
                                        
                                                    čtenářská gramotnost
                                                    1
                                                
                                                
                                                    matematická gramotnost
                                                    1
                                                
                                                
                                                    čtení s porozuměním
                                                
                                                
                                                    komunikační výchova
                                                
                                                
                                                    písemný pokyn
                                                
                                                
                                                    sloh
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Cemerková Golová
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
 - Datum vzniku: 14. 10. 2010
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: pracovní list
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          
                Pavlína Hublová
                14.10.2010
            
        Komentář
Perfektní. Nakopíruji a rozhodím mezi "rychlíky". Později jistě vyzkouším se všemi druháky.
        
                Alena Kabelíková
                14.10.2010
            
        Komentář
Moc pěkné - určitě co nejdřív použiji.
        


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Texty by bylo možné využít i s žáky, kteří ještě nemají dobře zvládnutou techniku čtení. Stačilo by označit texty (první jedním symbolem, druhý dvěma symboly, třetí třemi symboly), učitel předčítá, žáci sledují obrázek a poté vyznačí příslušný text (orientují se podle počtu symbolů).