Dva příklady
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Kamila Kočová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 06. 09. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Mám velké výhrady k úkolu vypočti průměrnou spotřebu:
1) Průměr by se rozhodně neměl počítat "metodou" sečti hodnoty, spočítej jejich počet a touto hodnotou součet vyděl. Máme na to přece funkci. Použitý způsob není "imunní" vůči změně počtu řádků tabulky.
2) Myslím, že použitý způsob výpočtu průměrné spotřeby - tedy že se spočítá průměr ze všech průměrů - je zcela matematicky chybný. To by musely mít všechny úseky stejný počet kilometrů. Jediný správný způsob výpočtu průměrné roční spotřeby je požít celkové kilometry a celkovou spotřebu benzinu.

Komentář
Pane Broži, díky za připomínku, prokonzultujeme s recenzenty modulu.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.