Průsečík grafů exponenciálních funkcí
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Tento materiál umožňuje uživateli volit vlastní tempo při řešení úlohy, aniž by byly viditelné další kroky. Před zobrazením dalšího kroku řešení je uživateli nabídnuta nápověda, která se jej snaží na další krok navést. V ideálním případě ji uživatel používá jen jako kontrolu. Meteriál je vhodný pro cvičení, jako DÚ, dále pro žáky, kteří chyběli ve výuce i jako ukázka v hodině. Vede studenty k vlastní aktivitě a samostatnosti při řešení problému.
Tento materiál umožňuje uživateli volit vlastní tempo při řešení úlohy, aniž by byly viditelné další kroky. Před zobrazením dalšího kroku řešení je uživateli nabídnuta nápověda, která se jej snaží na další krok navést. V ideálním případě ji uživatel používá jen jako kontrolu. Meteriál je vhodný pro cvičení, jako DÚ, dále pro žáky, kteří chyběli ve výuce i jako ukázka v hodině. Vede studenty k vlastní aktivitě a samostatnosti při řešení problému.
funkce
graf
rovnice
řešení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Tomáš Kopec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 04. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.