Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Digitální wellbeing na Future Learn

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 3. 2019
26 0 7
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digital wellbeing
Future Learn
mentální zdraví
MOOC
PERMA model
rizika
Susan Halfpenny
University of York

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 03. 2019
  • Datum vzniku: 04. 03. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petra Prošková 8.3.2019

Komentář

Při čtení jsem si říkala, že to všechno vlastně vím..až na ty užitečné aplikace na závěr. Ale opakování je matka moudrosti a takto vcelku a strukturovaně i s odkazy mě to bavilo. Takže díky moc za sepsání a sdílení.

Bořivoj Brdička 9.3.2019

Komentář

Je hezké zjistit, že kurz York University nepředkládá světu nic, co bychom nevěděli. Šlo mi hlavně o zviditelnění toho pojmu. I u nás se začíná prosazovat. Nebýt mě, na včerejším Kulatém stole SKAV o duševním zdraví nepadlo o digi aní slovo!

Patrik Randa 10.3.2019

Komentář

Analýza školního vzdělávání ... Dominika Dvořáka a spol. je velmi poučná, tak snad se wellbeing dle Seligmana chytne i v našem školství, když už se revize RVP odkládá, která vám dala toliko práce a času, co jste tomu věnovali. Škoda...


Záznam z Kulatého stolu SKAV z 8.3. asi nebude, jako byl ze 17.1., netušíte? Takže zákaz není řešením, asi stále nic...?, když by bez Vašich slov o digi duševním zdraví se vůbec nemluvilo.


Díky za zprávu z MOOC Digital Wellbeing.

Bořivoj Brdička 14.3.2019

Komentář

Záznamy kulatých stolů se vždy nějaký čas zpracovávají. Vydržte.

Bořivoj Brdička 18.3.2019
Bořivoj Brdička 24.3.2019

Komentář


Sara Friedman v The Journal oznamuje publikování nové zprávy zabývající se wellbeingem financované Microsoftem:
Report: Emotional Well-Being investment Improves Student Outcomes.


Hlavní závěry jsou v této infografice.


Bořivoj Brdička 1.11.2019

Komentář

Zajímavá studie, která je výsledkem výzkumu BBC:


Digital Wellbeing

Researching the needs of our audience to understand their values in an on-demand, personalised and fully connected world.