Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Využití IKT v hodinách chemie

Autor
Jiří Kutina
Datum vložení
28. 2. 2019
3 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

gramotnosti
Chemie
ChemSketch
Informační a komunikační technologie
PPUČ

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jiří Kutina
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 28. 02. 2019
  • Datum vzniku: 27. 02. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 28.2.2019

Komentář

Je nesporné, že je dobře seznámit žáky s programem ChemSketch. Pokud je cílem právě ono seznámení s programem, tak článek plní svůj účel. Pokud je ale cílem, aby si žáci dokázali dobře představit prostorovou stavbu molekul uhlovodíků, pak je využití programu pochybné a článek zavádějící. Obrázky modelů organických molekul obsahuje každá učebnice, ale konkrétní představu řada žáků získá teprve tehdy, když drží v ruce (a hlavně když vytvoří ze stavebnice) reálný 3D model. (A je poněkud záhadou, co je to pentan s rozvětveným řetězcem u 3. C.)