Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.
Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.
David Thornburg
EU
EUN
FCL
flexible learning spaces
Future Classroom Ambassadors
Future Classroom Lab
kyberprostor
maker
Petra Boháčková
táborák
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ondřej Neumajer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 28. 02. 2019
- Datum vzniku: 28. 02. 2019
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

E Kocourek
28.2.2019
Komentář
Uspořádání pracovního prostoru pomocí přepážek, velikosti, tvaru a barvě kanceláří a vlivu toho všeho na atmosféru ve firmě se věnoval už profesor C. Northcote Parkinson v roce 1958.

Bořivoj Brdička
2.3.2019
Komentář
Jestli si dobře vzpomínám, první byl určitě Leffinqwell - https://youtu.be/cm4OHn4C1Sg. Určitě ale vycházel z Cimrmana.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.