Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Evropská integrace 1951–2011

Autor
Mgr Jan Dušek
Datum vložení
22. 3. 2018
6 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Coreper
EHS
ESUO
EU
EURATOM
euro
evropská komise
Evropská rada
Evropský Parlament
Evropský soudní dvůr
Jednotný evropský akt
Kodaňská kritéria
Lisabonská smlouva
Maastrichtská kritéria
Maastrichtská smlouva
Marshallův plán
Pařížská smlouva
Rada evropské unie
ropná krize
Římské smlouvy
Schengenská dohoda
Schumanova deklarace
tři pilíře EU

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr Jan Dušek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 12. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Mikulcová 10.3.2012

Komentář

Podle mého názoru se jedná o kvalitní prezentaci s vhodně vybranými a formulovanými informacemi tak široké problematiky.Doporučuji všem.

Zdeněk Sotolář 11.3.2012

Komentář

Obsahově bohaté, souhlasím s vhodně vybranými a formulovanými informacemi.



Ovšem v didaktickém využití vidím problémy. Myslím, že i pro studenta gymnázia je to právě obsahově příliš velké sousto. Otázky až na závěr jsou spíše splněním povinnosti než promyšleným krokem. Od studenta je očekávána jen skvělá paměť, otázky jsou zaměřeny pouze na nejnižší hladinu Bloomovy taxonomie. Chybí pobídka k přemýšlení, hodnocení, názoru nebo tvořivosti. (To je obecně problém mnoha prezentací na našem portálu.)



P. S. Je opravud EU taková idylka? Žádný problém? Byrokracie? Jen skvělé zítřky?

Jana Petrů 11.3.2012

Komentář

Omlouvám se, ale "obsahová bohatost" mi přijde jako jediné pozitivum tohoto materiálu, zároveň však i jako jedno z negativ. Snímků je přes devadesát, to je na dvouhodinovku jeden snímek za minutu (!) – přiznám se, že při této představě mi naskakuje husí kůže. Navíc nemám ráda vizualizovaný ústní projev, neboli vidím, co slyším – ruší mě to. Dávám přednost obrazovému doprovodnému materiálu k tomu, co slyším – lépe se mi pak fakta spojují a pamatují. Ale budiž, to je můj problém, že to na mě působí suše a nudně.



 



Jako matka maturantů mám pocit, že to, co je obsahem prezentace, by mělo být tématem na samostatné studium žáků (není tam žádný "problém", jen fakta a fakta, navíc snadno dostupná) a ve škole by měla následovat rozprava nad otázkami, názory a výhledy do budoucnosti.



 



Rozhodně bych však přivítala jazykové korektury (interpunkce, pády zájmen apod.)!