Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
0 ohodnoť!

YouTube, spojenec při rozvoji gramotností

Autor
Vanda Vaníčková
Datum vložení
8.2.2019
3 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
didaktická pomůcka1
digitální gramotnost1
gramotnost1
YouTube1
youtubeři1
digitální technologie
PPUČ

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Eva Fanfulová 9.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Článek obsahuje náhled, jakým způsobem lze You Tube využít ve výuce a jaké gramotnosti lze s využitím You Tube rozvíjet. Zaměřuje se především na digitální gramotnost.
Článek může být inspirací pro učitele právě v oblasti rozvoje digitální gramotnosti žáků.
Komentář

1) Autorka článku považuje You Tube za dobrou didaktickou pomůcku.
2) Autorka článku předkládá náměty k možnostem rozvíjení digitální gramotnosti žáků s ohledem na tematické oblasti očekávaných výsledků učení DG:
– Člověk, společnost a digitální technologie
– Tvorba digitálního obsahu
– Informace, sdílení a komunikace v digitálním světě
3) Autorka článku zmiňuje i náměty pro rozvoj čtenářské gramotnosti žáků.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Vanda Vaníčková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 08. 02. 2019
  • Datum vzniku: 21. 01. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 23.1.2019

Komentář

To mi připomělo hned 2 zcela odlišné články Spomocníka (mají odstup 8 let):
Školní sbor se proslavil na YouTube
Internet nás zavádí na scestí!