Chatbot EMA
5 skvělé

Průzkum odhalil generační rozdíly

Autor
Petr Brand
Datum vložení
4. 12. 2018
7 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

babyboomers
generační rozdíly
Growing Leaders
mileniálové
síťová generace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Brand
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 02. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 2.2.2018

Komentář

Že "58 % dotázaných tvrdí, že se mnohem více učí prostřednictvím technologií než přímou interakcí s lidmi" ? Kdepak jsou všichni ti zdejší horliví popírači learning styles, aby jim vysvětlili, že se určitě mýlí?

Jan Maršák 2.2.2018

Komentář

 


Ovšem to, že se někteří "více učí prostřednictvím moderních technologií než přímou interakcí s lidmi" je dáno pouze nástupem oněch moderních technologií, které umožňují rychlejší přístup k potřebným informacím, jejich zpracování atd. Tyto technologie  ale jednoznačně neurčují u lidí předem nějaký "learning style", jak si pak obsah těchto informací osvojí či jim porozumí apod. Tento "learning style" se může u nich rozvíjet či měnit během života stejně jako u těch, kteří tyto technologie užívají méně či vůbec. (A to zde nechci a ani nemohu diskutovat různorodé významy termínu "learning style", s nimiž se můžeme setkat nejen v odborné literatuře.)


 

Bořivoj Brdička 2.2.2018

Komentář

Napadá mě ještě jedna věc. Ti studenti se sice učí prostřednictvím technologií, ale to nic nemění na tom, že zdrojem jejich poznání jsou i v tomto případě jiní lidé. Zásadní rozdíl je v tom, že si mohou vybrat, od koho se učit chtějí!

Jan Maršák 2.2.2018

Komentář

Ad Bořivoj Brdička: "Ti studenti se sice učí prostřednictvím technologií, ale to nic nemění na tom, že zdrojem jejich poznání jsou i v tomto případě jiní lidé." Přesně vyjádřeno, lépe bych to nenapsal.