Chatbot EMA
5 skvělé

Jak rozvíjet orientaci v přípravné třídě – 3. díl

Autor
Petra Pšeničková
Datum vložení
4. 12. 2018
20 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dyskalkulie
předškoláci
přípravná třída
rozvoj orientace v prostoru a čase

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petra Pšeničková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 03. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jaroslav Vávra 25.3.2018

Komentář

Líbí se mně zaměření na osobní zkušenost žáka (mysl a tělo). I když v případě \"tahání řepy\" mně ta osobní zkušenost u žáka uniká. Snad jako dramatická zkušenost či podpora fantasie? Myslím si, že těch každodenních příležitostí mají žáci i dost jiných, např. řada na výdej jídla, řada před sjížděním na skuzavce, řada na přechodu přes silnici, řada při nastupování do autobusu a rozmístění v autobusu, a dal. Nejde jen o prostorové vnímání ale také o prostorové myšlení/chápání. Myslím si, že by i neškodilo nechat žáky nakreslit vlastní obrázky a méně používat těch profesionálně nakreslených. Ale to je jen můj názor a osobní zkušenost. Díky za předvedený koncept.

Petra Pšeničková 25.3.2018

Komentář

Určitě každý máme osobní zkušenost s tím, co nám s žáky/dětmi funguje. Jistě je přirozenější prostorové vnímání přirozeně rozvíjet běžným životem, jak pan autor uvádí. Přesto se mi aktivita s řepou osvědčila  ve škole, v běžné státní školce i lesní školce. Hotové materiály z Lincových tabulek lze snadno rozkopírovat, žáci pak mohou pracovat v menších skupinkách. Zrovna tak ráda využívám vytváření si vlastních osnov s žáky k příběhu. Nenapadá mě, co více připojit. Aktivita se mi osvědčila, žáky/dětí baví. Koho zaujla, využije, koho nezaujalo, nevyužije. Je dobře, že jsme rozdílní a máme různé zkušenosti. Proto mi obecně oblíbené kritiky nepřijdou nijak prospěšné, ať už v pedagogice, kultuře, v reálném žití.