8 výukových technik a nástrojů
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Josef Vencl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 03. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Dobrý den, zajímavý nástroj pro využití ICT ve výuce je TOGlic (http://www.toglic.cz). Jedná se o český nástroj, který přináší učitelům 15 výukových aktivit, které jsou využitelné téměř ve všech předmětech.
Komentář
Ano, i TOGlic je určitým omezeným způsobem využitelný zadarmo. Tudíž by mohl být předmětem našeho zájmu. Spomocník ale vychází většinou (existují výjimky, jak uvidíte např. hned příští týden) z přesvědčení, že naše domácí aplikace reklamu nepotřebují - tu si autoři obstarají sami. Přeji panu Slípkovi co největší obchodní úspěchy.
Komentář
Děkuji za přání.
Mrzí mě, že dle výše napsaného, nástroje, které vznikají v čechách a které nabízejí učitelům množství funkcí zdarma (a něco navíc v placené verzi), nejsou ve Spomocníku zmiňovány. Na druhou stranu zahraniční produkty jako Socrative, Jeopardy, MindMeister a další, kde také existují placené účty, zmíněny jsou, protože si autoři reklamu neobstarají sami. Respektive o domácích produktech spomocník není a je jenom o zahraničních produktech. Není to ale škoda? Pokud tomu tak není, tak prosím o dovysvětlení.
Komentář
Obsah Spomocníka vzniká jako produkt monitorování toho, co se děje v zahraničí. Nevidím tu hranici zcela ostře, ale tak to je. Studentské články jsou typicky zpracováním nějaké pro nás poučné zprávy z ciziny (je to zároveň cvičení na zpracování informací). Výsledek podle toho vypadá. Nějak si neumím přestavit, jak bychom se např. k článku o Dosli dopracovali tak, aby to nevypadalo jako reklama. Příští týden shodou okolností budeme publikovat článek o Corinthu, což je komerční záležitost. Vycházíme ale ze zdrojů publikovaných v zahraničí. Rozumím, že to může být vnímáno jako diskriminace. Pane Slípku, dobře si pamatuji, že jsem směr vývoke vašich aplikací minule na konferenci Počítač ve škole poprvé pochválil. Budu nad problémem přemýšlet. Dík za zájem o Spomocníka!
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.