Chatbot EMA
4 zdařilé

8 výukových technik a nástrojů

Autor
Josef Vencl
Datum vložení
4. 12. 2018
9 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Blendspace
Bounce
Jeopardy
Kelly Walsh
MapMeister
Minecraft
MMO
Plickers
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Josef Vencl
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 03. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petr Slípek 17.3.2017

Komentář

Dobrý den, zajímavý nástroj pro využití ICT ve výuce je TOGlic (http://www.toglic.cz). Jedná se o český nástroj, který přináší učitelům 15 výukových aktivit, které jsou využitelné téměř ve všech předmětech. 

Bořivoj Brdička 17.3.2017

Komentář

Ano, i TOGlic je určitým omezeným způsobem využitelný zadarmo. Tudíž by mohl být předmětem našeho zájmu. Spomocník ale vychází většinou (existují výjimky, jak uvidíte např. hned příští týden) z přesvědčení, že naše domácí aplikace reklamu nepotřebují - tu si autoři obstarají sami. Přeji panu Slípkovi co největší obchodní úspěchy.

Petr Slípek 17.3.2017

Komentář

Děkuji za přání.


Mrzí mě, že dle výše napsaného, nástroje, které vznikají v čechách a které nabízejí učitelům množství funkcí zdarma (a něco navíc v placené verzi), nejsou ve Spomocníku zmiňovány. Na druhou stranu zahraniční produkty jako Socrative, Jeopardy, MindMeister a další, kde také existují placené účty, zmíněny jsou, protože si autoři reklamu neobstarají sami. Respektive o domácích produktech spomocník není a je jenom o zahraničních produktech. Není to ale škoda? Pokud tomu tak není, tak prosím o dovysvětlení.

Bořivoj Brdička 17.3.2017

Komentář

Obsah Spomocníka vzniká jako produkt monitorování toho, co se děje v zahraničí. Nevidím tu hranici zcela ostře, ale tak to je. Studentské články jsou typicky zpracováním nějaké pro nás poučné zprávy z ciziny (je to zároveň cvičení na zpracování informací). Výsledek podle toho vypadá. Nějak si neumím přestavit, jak bychom se např. k článku o Dosli dopracovali tak, aby to nevypadalo jako reklama. Příští týden shodou okolností budeme publikovat článek o Corinthu, což je komerční záležitost. Vycházíme ale ze zdrojů publikovaných v zahraničí. Rozumím, že to může být vnímáno jako diskriminace. Pane Slípku, dobře si pamatuji, že jsem směr vývoke vašich aplikací minule na konferenci Počítač ve škole poprvé pochválil. Budu nad problémem přemýšlet. Dík za zájem o Spomocníka!