Otázka T2T: Proč učím?
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jaroslav Mašek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 04. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Jazykový koutek: "Why I teach" není otázka (dokonce ani když na konec přimalujete otazník). Zde v článku je tato mylná představa (že je to otázka) pouze naznačována, ale v blogu, na který je z článku odkaz, je ta chyba natvrdo.
V angličtině by otázka vypadala "Why do I teach?". Výrok "why I teach" je nejspíš věta předmětná - asi jako v "Povím vám, proč učím." V češtině jsou ty dvě věty hodně podobné, naopak v angličtině jsou hodně rozdílné. Nebo aspoň někomu rozdílné připadají.
Komentář
Pane doktore Marku, děkuji Vám za upozornění na chybu. Máte samozřejmě pravdu, "Why I teach?" není gramaticky správně vytvořená anglická otázka. Již jsem to na blogu opravil.
Komentář
Naštěstí proč může skutečne být použito i jako oznámení. Mně ovšem přijde, že bychom to měli chápat spíše jako otázku, kterou si musí učitelé klást sami sobě.
Nejraději bych ale byl, kdyby si čtenáři uvědomili, že američtí učitelé skutečně k výměně názorů běžně používají Twitter.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.