Gamifikace (nejen) v sociálních sítích
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které se používají v sociálních sítích, ale nejen v nich.
Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které se používají v sociálních sítích, ale nejen v nich.
facebook
Foursquare
gamifikace
Second Live
sociální síť
Twitter
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bc. Monika Černá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 23. 05. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.