Chatbot EMA
5 skvělé

Vandrujeme za řemesly

Autor
Jaroslava Pachlová
Datum vložení
4. 12. 2018
48 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Člověk a svět práce1
čtenářská gramotnost1
lidové tradice1
pracovní činnosti1
řemesla1
tvořivost1
video-reportáž1
netradiční techniky
pracovní činnost
rukodělné výrobky
video

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Kateřina Lichtenberková 27.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
v projektu je propojeno praktické poznávání řemesel (VO Člověk a svět práce) s rozvojem gramotností a dalších kompetencí
může sloužit jako dobrá inspirace nejen pro učitele 1. stupně
Komentář

Delší projekt, při kterém je cílem seznámení s řemesly, žáci se s nimi však seznamují praktickým způsobem a cestou si rozvíjí různé dovednosti, kompetence, gramotnosti.
Může sloužit jako inspirace, jak udělat téma komplexně a zároveň žáky rozvinout v mnoha dalších oblastech. Za důležité považuji aktivní zapojení žáků nejen při učení se řemeslům, ale také při zpracování tématu, kdy jej prezentovali nejdříve formou knížky a poté formou reportáže.
Podobně by se dal realizovat i projekt zaměřený na jiné typy povolání.
Čtenářská gramotnost - v úvodu projektu čtení knihy, která provází řemesly - následně měli žáci jednotlivá řemesla ztvárnit, shrnout podstatné údaje a výsledkem byla výroba vlastní knihy.
Digitální gramotnost - na závěr žáci natočili a připravili reportáž z projektu

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jaroslava Pachlová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 06. 04. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bohunka Trelová 21.8.2016

Komentář

Moc hezké ;-) . Taky se chystám na \"řemesla\", ale ve školce. Dík za inspiraci ;-)