Vzdělávání v digitálním věku v rámci programu IVLP
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jaroslav Mašek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 14. 03. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Skvělé. Vynikající nápad zde popsat to, o čem čteme v médiích a na internetu.
Už se těším na další díly.
ON
Komentář
Vynikající zkušenost. Díky za sdílení.
Komentář
Opravdu jsem jediný čtenář, kterého zajímá, podle jakého klíče se Česko dostalo do vybrané společnosti Jihoafrické republiky, Afghánistánu, Bangladéše, Iráku, Palestiny (co to je?) a Súdánu?
Komentář
@Kocourek:
Shodou okolností zrovna zkoumám možnosti spolupráce a výměny studentů s istambulskou ped. fakultou. K mému velkém překvapení tam mají 30% výuky oboru IT v AJ - pozor, i pro turecké studenty. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby se ukázalo, že i v Jihoafrické republice bychom se mohli leccos přiučit. Se zeměmi, kde probíhá válečný konflikt bych nás srovnávat opravdu nechtěl. Pro vaše uklidnění, mezi účastníky (toto byl jeden z mnohých programů) lze hned najít třeba též lidi z Francie či Španělska - viz http://eca.state.gov/ivlp/ivlp-experience/ivlp-stories.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.