Tahač - učíme se poznávat chlapce
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Rozvoj poznávacích schopností, manipulačních a grafomotorických dovedností, posilování prosociálního chování v dětské herní skupině skrze téma vztahující se k autům-tahačům, které děti zajímá.
Rozvoj poznávacích schopností, manipulačních a grafomotorických dovedností, posilování prosociálního chování v dětské herní skupině skrze téma vztahující se k autům-tahačům, které děti zajímá.
doprava
projekt
spolupráce
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Alžběta Palatinová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 17. 10. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- formuluje otázky, odpovídá, slovně reaguje
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- vybere z obrázku podstatné informace
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií; nalezne objekt, který do skupiny nepatří
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- rozpozná správné a nesprávné řešení