Kraje ČR - projekt
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žáci ve dvojicích podle zadání projektu vypracovávají v PowerPointu zadaný kraj. Poslední fází projektu je prezentace prací před spolužáky. V tomto projektu je návaznost informatiky na zeměpis, dějepis a přírodopis.
Žáci ve dvojicích podle zadání projektu vypracovávají v PowerPointu zadaný kraj. Poslední fází projektu je prezentace prací před spolužáky. V tomto projektu je návaznost informatiky na zeměpis, dějepis a přírodopis.
Česká republika
informatika
kraj ČR
Přírodopis
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Dagmar Suchá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 18. 06. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
nepodněcuje geografické myšlení
Podrobné zadání projektu na kraje Česka pro dvojice žáků. Jedná se o zadání zcela klasické, jehož výsledkem velmi pravděpodobně bude pouze předkládání faktů (rozloha, počet obyvatel, charakteristika povrchu a vodstva...).
Ze zadání mi není moc jasné, zda žáci musí připravit prezentaci v PP či stačí prezentovat ústně. V druhém případě by pak ale velice obtížně plnili jednotlivé body zadání (např. "uvést znak kraje" či "uvést loga 5 průmyslových podniků v kraji", "do mapy vyznačit všechny okresy" a pod). Zároveň si nejsem jistá, zda 10 - 15 min je pro prezentaci takového zadání (takového rozsahu) dostačující.
Podnětnější by, podle mého názoru, bylo zadat žákům např. dvojice krajů, aby je mezi sebou porovnali. Nebo mě napadá postavit zadání projektu na swot analýze jednotlivých krajů (samozřejmě dle věku žáků uzpůsobit zadání), na jedné vhodně zvolené otázce - např. Kde v daném kraji byste postavili hotel a proč? nebo třeba na naplánování výletu po daném kraji.