Chatbot EMA
5 skvělé

18 let Spomocníka

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Eduforum
narozeniny
portál RVP
příprava učitelů
Spomocník

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 04. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 22.4.2015
E Kocourek 25.4.2015

Komentář

Možná by bylo zajímavé, kdyby se zavedla tradice, že autoři příspěvků z řad studentů se ke svému příspěvku vrátí (a vyjádří) po nějakých třech až pěti letech na pozici učitele. Předpokládám, že samotného autora článku (ale o 3 roky staršího) by nikdo nekáral za "nepřiměřenou reakci vůči autorovi či jeho názorům", a to ani kdyby ta reakce byla hodně příkrá.


Možná ne zcela přesně chápu problematiku "po ukončení činnosti Spomocníka  v podobném rozsahu a kvalitě pokračovat". Je hlavní nesnáz ve webovém prostoru? Pokud ano, hodně by pomohlo, kdyby si školy zvykly svým pracovníkům poskytovat webový prostor zdarma. Některé firmy to činí, a naopak některé školy se tomu velice brání. Všiml jsem si, že někteří autoři publikující na rvp.cz si webový prostor pořizují a platí soukromě.


Kdyby každý pedagog (a zejména takový pedagog, který chce být zapojen do Pokračujícícho Spomocníka) měl k dispozici webový prostor v potřebném rozsahu, mohl by se Pokračující Spomocník provozovat distribuovaně.

Bořivoj Brdička 26.4.2015

Komentář

Pane Kocourku, mile jste mě překvapil!
Distribuovaný Pokračující Spomocník je velmi pěkný nápad, který zcela jistě realizován bude. Určitě alespoň neoficiálně a bez jednotící formy. Věřím tomu, že počet učitelů, kteří se budou chtít podělit o své zkušenosti, bude stoupat. Bylo by krásné, kdyby své příspěvky třeba jen klíčovým slovem ke Spomocníkovi přihlásili.
Váš nápad s reflexí studentských článků po pár letech praxe by také jistě byl v mnoha případech zajímavý. Tímto vyzývám případné bývalé studenty, aby se o něco takového pokusili.
Není divu, že do detailů nechápete, o čem je řeč. Jde o význam podobné služby z pohledu školské politiky a vnitřní struktury PedF. Vše vysvětlím spolu s budoucím "ukončením činnosti". Zatím ho plánuji na duben 2017, kdy bude Spomocníkovi 20. Do té doby se ještě může mnohé změnit.
Děkuji!