18 let Spomocníka
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 04. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay


Komentář
Možná by bylo zajímavé, kdyby se zavedla tradice, že autoři příspěvků z řad studentů se ke svému příspěvku vrátí (a vyjádří) po nějakých třech až pěti letech na pozici učitele. Předpokládám, že samotného autora článku (ale o 3 roky staršího) by nikdo nekáral za "nepřiměřenou reakci vůči autorovi či jeho názorům", a to ani kdyby ta reakce byla hodně příkrá.
Možná ne zcela přesně chápu problematiku "po ukončení činnosti Spomocníka v podobném rozsahu a kvalitě pokračovat". Je hlavní nesnáz ve webovém prostoru? Pokud ano, hodně by pomohlo, kdyby si školy zvykly svým pracovníkům poskytovat webový prostor zdarma. Některé firmy to činí, a naopak některé školy se tomu velice brání. Všiml jsem si, že někteří autoři publikující na rvp.cz si webový prostor pořizují a platí soukromě.
Kdyby každý pedagog (a zejména takový pedagog, který chce být zapojen do Pokračujícícho Spomocníka) měl k dispozici webový prostor v potřebném rozsahu, mohl by se Pokračující Spomocník provozovat distribuovaně.

Komentář
Pane Kocourku, mile jste mě překvapil!
Distribuovaný Pokračující Spomocník je velmi pěkný nápad, který zcela jistě realizován bude. Určitě alespoň neoficiálně a bez jednotící formy. Věřím tomu, že počet učitelů, kteří se budou chtít podělit o své zkušenosti, bude stoupat. Bylo by krásné, kdyby své příspěvky třeba jen klíčovým slovem ke Spomocníkovi přihlásili.
Váš nápad s reflexí studentských článků po pár letech praxe by také jistě byl v mnoha případech zajímavý. Tímto vyzývám případné bývalé studenty, aby se o něco takového pokusili.
Není divu, že do detailů nechápete, o čem je řeč. Jde o význam podobné služby z pohledu školské politiky a vnitřní struktury PedF. Vše vysvětlím spolu s budoucím "ukončením činnosti". Zatím ho plánuji na duben 2017, kdy bude Spomocníkovi 20. Do té doby se ještě může mnohé změnit.
Děkuji!
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.