Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ČŠI
David Foster Wallace
digitální pedagogika
Evy Amsen
F1000Research
Harvard
Hybrid Pedagogy
hybridní pedagogika
Jesse Stommel
kritická pedagogika
láska
NIQES
OER
online pedagogika
otevřené vzdělávání
Paulo Freire

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 09. 12. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 11.1.2015

Komentář

Hybridní pedagogika se profiluje jako skvělý zdroj pro pochopení současného vývoje výukových metod. Nejnovější článek Open Digital Pedagogy = Critical Pedagogy je důkazem. Sám jsem chvíli tápal, kde berou důvod pro použití rovnítka. Ale ano, minimálně lze říci, že jedno vyvolává to druhé. A žádná strana nemůže bez druhé existovat. Vřele doporučuji.

Bořivoj Brdička 9.1.2016

Komentář

Episciences.org - další platforma pro otevřené publikování odborných článků.

Jan Maršák 11.1.2016

Komentář

V článku se vyskytuje termín \"digitální složka osobnosti našich žáků\", který se mně jeví poněkud zvláštní. Ano, existují digitální technologie, ale může být také nějaká složka osobnosti žáka digitální v tom smyslu jako jsou technologie? (Tudíž nějaká složka osobnosti člověka může být digitalizovatelná?) A může pak existovat i \"analogová složka osobnosti žáka\"?