Hybridní pedagogika – otevřený časopis pro integraci technologií
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 09. 12. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Hybridní pedagogika se profiluje jako skvělý zdroj pro pochopení současného vývoje výukových metod. Nejnovější článek Open Digital Pedagogy = Critical Pedagogy je důkazem. Sám jsem chvíli tápal, kde berou důvod pro použití rovnítka. Ale ano, minimálně lze říci, že jedno vyvolává to druhé. A žádná strana nemůže bez druhé existovat. Vřele doporučuji.
Komentář
V článku se vyskytuje termín \"digitální složka osobnosti našich žáků\", který se mně jeví poněkud zvláštní. Ano, existují digitální technologie, ale může být také nějaká složka osobnosti žáka digitální v tom smyslu jako jsou technologie? (Tudíž nějaká složka osobnosti člověka může být digitalizovatelná?) A může pak existovat i \"analogová složka osobnosti žáka\"?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.