Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

interaktivní prezentace
Microsoft
Office Mix
Powerpoint
výukový materiál
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petr Němec
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 12. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 15.12.2014

Komentář

Díky za inspirativní článek, pane kolego. Přesto si dovolím drobnou poznámku. Z didaktického hlediska je nevhodné opatřovat jakkoli podávané informace zkratkami/značkami, které nejsou řádně vysvětleny. Ve svém videu například mluvíte o procesoru a píšete CPU. Takovým krokem nevedu žáka cestou poznání, ale vlastně mu to CPU "cpu". Když pod U nevidí slovo unit (a nerozumí jeho významu), pod C ono central, pak ani nerozumí, co ten procesor dělá. Značka je tak zcela zbytečná. Vlastně i kontraproduktivní. O to markantnější je to u pevného disku, který značíte HDU, zatímco běžně bývá užívána spíše zkratka HDD. Vzniklý zmatek tak může napáchat pořádnou škodu.


Oceňuji ale Vaši práci a jsem rád, že jste se do toho pustil. Popisovaný nástroj má jistě své mezery a v něm připravená prezentace ještě není úplně to, co bychom potřebovali. Ve vhodném propojení např. s nástrojem kahoot.it (hlasovací zařízení přes mobilní telefon) je však pomalu začíná jednat o interaktivní prezentace. Těším se na Vaše další příspěvky a přeji vše dobré.

Mgr. Petr Němec 15.12.2014

Komentář

Pane kolego, plně s Vámi souhlasím, z didaktického hlediska to správně není. Při práci jsem se soustředil převážně na předvedení nového nástroje, jednalo se o mou první prezentaci vytvořenou tímto způsobem. Toto mi opravdu uteklo. Děkuji za zpětnou vazbu.

Bořivoj Brdička 15.12.2014

Komentář

To je přesně ta drobnost, která člověku uteče, když třeba s některými zkratkami přichází do styku dlouhodobě. Řekl bych, že k odhalení by mělo stačit praktické nasazení a zp. vazba od žáků. Kolegovi Ruskovi děkujeme, zvláště když vezmeme v úvahu, že místo aby spal, čte Spomocníka!

Ivan Ryant 5.1.2015

Komentář

Každý ví, co znamená FBI, CIA, KGB nebo Gestapo, ale kdo dokáže správně rozvinout zkratky do plných názvů? Souhlasím s panem Ruskem, že spolu se symboly bychom měli uchovávat i kontinuitu jejich významu a nepoužívat jakýkoli symbol k označení čehokoli. Nicméně podotýkám, že právě mně bývá na portálu RVP vytýkáno, že mi vadí významové kotrmelce v používání slov digitální, elektronický, informatický. Ve srovnání s tím je použití nerozvinuté zkratky prkotina. Ale co můžeme čekat, když maturita už dávno přestala být zkouškou zralosti, když ze všeobecného vzdělání se dělá odporný guláš pro ty, kteří se nehodí k žádnému jinému vzdělání (případně jsou vůbec nevzdělatelní)? Ztráta kontinuity významů vede k zhloupnutí. Ale úmyslná výchova k zhloupnutí nepřestává být výchovou, neomezuje se na udržování nevzdělaných chovanců v jejich hlouposti, ale stává se zvráceným \"vyváděním\" (e-ducó) z nevinné nevědomosti k programovému hlupáctví. A jak se přibiližuju ke konci života, přestává mi být lhostejné, jaké svinstvo si ještě nechám naložit na hřbet.