Chatbot EMA
5 skvělé

Rozvoj přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání

Autor
H. Splavcová, M. Kaslová
Datum vložení
4. 12. 2018
11 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

květ
poznávání
příroda
přírodní prostředí
přírodovědná gramotnost
rostlina
strom
třídění

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: H. Splavcová, M. Kaslová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 02. 02. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. Bc. Jana Vinterová 29.7.2015

Komentář

Pěkný článek, využitelný například pro začínající paní učitelky jako \"podrobná kuchařka\" pro plánování aktivit ve smíšené třídě. Spousta nápadů pro vzdělávání a rozvoj oblasti přírodovědné gramostnosti. Jen těch sukulentů, z čeledi kaktusovitých, bych se obávala a v takové třídě bych je vynechala. Jinak - takových aktivit ve školách více; některé děti se od \"přírody\" hodně vzdalují :-( a to je škoda.



K rostlinám v interiéru MŠ např. na:


http://www.ucitelskenoviny.cz/?archiv&clanek=807&PHPSESSID=0f25f5ca140cecb2f5e2a53fa17d088d