Kostky I. – Třídíme dle kategorií
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál je určen k třídění podle kategorií, osvojení a procvičení slov nadřazených, jako je pečivo, rostliny, zvířata atd. Můžeme využít i v logopedii k rozšiřování slovní zásoby.
Materiál je určen k třídění podle kategorií, osvojení a procvičení slov nadřazených, jako je pečivo, rostliny, zvířata atd. Můžeme využít i v logopedii k rozšiřování slovní zásoby.
hra
1
kategorie
1
prostorové vnímání
1
dopravní prostředek
logopedie
oblečení
ovoce
pečivo
rostlina
rozumové schopnosti
třídění
zvíře
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Věra Fišerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 05. 09. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- porovnává a třídí soubory předmětů podle určitého pravidla
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií (s využitím manipulativních činností)
- pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- doptá se, pokud něčemu nerozumí