Chatbot EMA
5 skvělé

3D skenery aneb tvorba objektů do virtuálního světa

Autor
Jiří Švehla
Datum vložení
4. 12. 2018
33 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
3D skener
grafika
ICT
informatika
kompetence pro 21.st.
scanner
skenování
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 31.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Článek je velmi dobře strukturovaný, od obecného vysvětlení principu skenování se autor dostává ke konkrétní aplikace a využití skenerů ve školách a přidává svou vlastní zkušenost. Zároveň autor navrhuje možné využití v blízké i vzdálenější budoucnosti.
Doporučila bych autorovi aktualizovat článek, který byl vydán v roce 2014, o nejnovější poznatky zvláště co se týče možných typů skenerů a možnostech zpracování.
Komentář

Vzhledek k tomu, že výstupem skenování jsou digitální modely, nabízí se prostor pro rozvoj digitlní gramotnosti žáků. Dle publikace Digitální gramotnost v uzlových bodech vzdělávání můžeme doporučit aktivity zaměřené na naplňován cílů v následujících oblastech:
-1.1 Zapojení do společnosti prostřednictvím digitálních technologií
- 1.2 Vývoj technologií a společnosti
- 1.7 Ochrana zdraví
- 1.10 Řešení problémů a inovace
- 2.1 Tvorba nového digitálního obsahu, vhodně zvolený formát sdělení
- 2.1 Remix (přepracování cizího obsahu)
- 3. Informace, sdílení a komunikace v digitálním světě

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jiří Švehla
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 10. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Scan360 27.4.2021

Komentář

3D scan nemovitostí - Ani sebedokonalejší fotogalerie nezaujme zákazníka tolik, jako virtuální prohlídka scan360.cz