Hodnocení online spolupráce
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 02. 09. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Dva postřehy:
1) Je to Spomocník, kdo přináší tyto nové postřehy z oboru testologie (student assesment) ve snaze informovat srozumitelně učitele první? Pokud ano, tak je někde něco špatně. To by mělo být úkolem výzkumných pracovišť, která se na tuto problematiku primárně zaměřují. Že jde v případě automatického ověřování o záležitost pro školy zcela zásadní netřeba dodávat.
2) Myslím, že snaha o automatické hodnocení kolaborativních aktivit on-line je stejná, jako snaha policistů být na stopě zlodějům. Ti budou stále kousek před nimi. Podaří-li se takovýto systém někdy aplikovat, je pravděpodobné, že aktuální stav kolaborace on-line bude díky rychlemů vývoji digitálních technologií zase o kousek dál. To samozřejmě neznamená, že se tím nemáme zabývat.

Komentář
Řekl bych, že není ostudou vědeckých pracovišť, že v této stále rychleji se vyvíjející době nestíhají držet krok v ověřování nových poznatků. Tady je principiální problém, protože nastavený systém hodnocení výzkumných výsledků jim nedává šanci. Ostudou je, že má "nevědecká" osvětová práce není systémem vnímána jako prospěšná. Rozhodl jsem se s tím po 20 letech marné snahy již nebojovat.

Komentář
Smutné...

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.