CLIL: Osová souměrnost
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ dostupné z http://clil.nuv.cz a je vystaven na principech 4 C´s Prof. Do Coyle (stejně jako ostatní články seriálu CLIL v praxi).
Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ dostupné z http://clil.nuv.cz a je vystaven na principech 4 C´s Prof. Do Coyle (stejně jako ostatní články seriálu CLIL v praxi).
anglické názvosloví
1
CLIL
1
digitální gramotnost
1
GeoGebra
1
konstrukce
1
matematická gramotnost
1
osová souměrnost
1
osově souměrné útvary
1
přímka
1
samodružné body
1
sebehodnocení
1
trojúhelník
1
hodnocení jazyka
hodnocení obsahu
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Eva Seidlová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 13. 03. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
V oblasti rozvoje gramotností aktivita rozvíjí ze své podstaty matematickou gramotnost. Žák tak volí vhodně
formy textu pro danou situaci (dokáže přehledně zaznamenat postup řešení úlohy s využitím početních výrazů), řeší problém s využitím matematického aparátu (zvolí k řešení úlohy vhodný matematický aparát a svoji volbu zdůvodní), vhodně využívá různé pomůcky a nástroje - včetně digitálních technologií (zvolí vhodnou pomůcku či nástroj pro získávání matematických zkušeností a pro efektivní řešení problému), objevuje zákonitosti (využije zákonitosti při řešení problému z reálného života, formuluje závěry na základě dílčích poznatků).