Chatbot EMA
4 zdařilé

Výtvarná výchova s iPiccy

Autor
Veronika Matoušková
Datum vložení
4. 12. 2018
25 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
digitální gramotnost1
výtvarná výchova1
grafický editor
iPiccy
jemná motorika
kreativita
multimédia
vizuální gramotnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ludmila Kovaříková 25.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Článek představuje aplikaci iPiccy, ve které se děti mohou naučit vytvářet a upravovat digitální obsah. V tomto případě se jedná o obrázky, popř. kombinaci obrázků a textu. Jak sama autorka udává, práce s multimédii rozvíjí vizuální gramotnost a schopnost lépe analyzovat vizuální a mediální sdělení. To by mohlo vést k hlubšímu pochopení autorského záměru.
Článek sice zmiňuje použití ve výtvarné výchově, neřeší však, jakým konkrétním způsobem úpravu fotografií s tímto oborem provázat. Doporučila bych článek ilustrovat možnými uměleckými díly a propojit s uměleckými styly a uměleckým záměrem. Samotné prohloubení analýzy mediálních sdělení je jen naznačeno.
Komentář

Článek v podstatě pouze informuje o aplikaci k úpravě obrázků. Za výhodu tohoto jednoduchého webového nástroje můžeme považovat její cloudové pojetí, takže není nutné stahovat program.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Veronika Matoušková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 10. 03. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay