Chatbot EMA
5 skvělé

Do 5 let má být připojeno 99 % žáků v USA do internetu

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
1 0 10
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Barack Obama
budoucnost
ConnectED
konkurence schopnost
Mooresville
USA
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 06. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Alžběta Peutelschmiedová 7.6.2013

Komentář

Dotaz spíš pro Ústav pro jazyk český: připojeno do internetu, nebo na internet?


Kdosi moudrý řekl, že koroze národa začíná korozí jazyka.

Jana Petrů 7.6.2013

Komentář


výukové aplikace schopné individualizovat postup, které se chovají podobně jako soukromý učitel


Kybernetický učitel a žáci \"na dálkové ovládání\" - opravdu to chceme? (Pak už je jedno, zda jazyk koroduje, či nikoli.)

Bořivoj Brdička 7.6.2013

Komentář

V dobách, kdy jsem začal pracovat s internetem, nás bylo asi 50. Dovolil jsem si tedy zavést vlastní způsob vyjadřování. Pokusím se vysvětlit, proč dávám přednost "do" a ne "na". Při použití "na" má člověk dojem, že to, do čeho se připojuje stojí někde mimo něho samotného. Naopak "do" vyjadřuje přesně, oč tu běží. Je to všude kolem nás. Líbit se nám to nemusí. Můžeme se i nadále bránit. Američané, narozdíl od nás, tuší, kam tento přístup vede. A to tam mezi učiteli není odpor zdaleka tak velký.

Mgr. Zdeněk Sotolář 7.6.2013

Komentář

\"Obvod Mooresville je při jednom z nejnižších nákladů na žáka na 2. místě co do výsledků státních plošných testů.\" 


A je to tady! Úspěch měřený výsledky státních plošných testů. Hurá! To je vše, co dokážou technologie? Tímto směrem se chceme ubírat? Připravovat žáky na testy? Obchází nás fantom - fantom Mooresvillu.

Radek Sárközi 7.6.2013

Komentář

Navrhuji nyní zavést nové spojení \"připoutáno k Internetu\" a o rok později bych zavedl spojení \"spoutáno Internetem\". 

Martin Rusek 7.6.2013

Komentář



Pane kolego Sotoláři, ano, je to tady. Zkuste prosím věnovat čas studiu problematiky, ke které se vyjadřujete. V Mooresville se nevěnují přípravě na testy ale přípravě kvalitních absolventů. To, že tamní žáci v testech, jež sestavovali větší odborníci než my, uspěli, odráží pouze efektivitu zvoleného přístupu. Dovolím si tvrdit, že by mooresvillští žáci uspěli i v jiném typu testů.


Bořivoj Brdička 7.6.2013

Komentář

Martin to vystihl úplně přesně. Sledoval jsem včera po skončení politického projevu pana prezidenta doprovázeného projevy nadšení přítomných středoškoláků následný Google+ Hangout: National "Show and Tell" on Connected Classrooms a konstatuji, že všechny 3 přítomné školy předváděly příklady výuky, které nemají s plošným testováním nic společného. Doslova se vyjádřily tak, že testování berou jen jako nutné zlo. V příštím šk. roce v USA začnou zavádět nové testy, které by měly mnohem více zohledňovat funkční gramotnost - Příprava nového amerického plošného testování.

Jana Petrů 7.6.2013

Komentář


 

Mgr. Zdeněk Sotolář 7.6.2013

Komentář

Nebyl jsme to já, kdo použil jako argument výsledek v testování. Možná by to chtělo věnovat více času čtení vlastních textů.

Martin Rusek 8.6.2013

Komentář

Pane kolego, jde o celkový úspěch přístupu k edukaci doložený výsledkem testů, nikoli úspěch dokládající vhodný styl přípravy na test. Jako byste stále nechtěl přijmout, že by na tom něco mohlo být :)