Chatbot EMA
5 skvělé

Wiki: ideální nástroj na podporu výuky

Autor
Mgr. Bc. Michal Černý
Datum vložení
4. 12. 2018
32 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hypertext
informační systém
portál
spolupráce
tvůrčí psaní
web
Wiki

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Bc. Michal Černý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 01. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 21.1.2013

Komentář

Při zjišťování, jak školy wiki používají, jsem před půl rokem narazil na několik školních webů,které jsou vytvářeny tímto způsobem, viz např. http://www.zsdobra.cz/wiki/doku.php, http://www.pslib.cz/wiki/Hlavní_strana, http://wiki.sps-pi.com/index.php/Hlavní_strana. To je myslím zajímavé využití, byť ne vždy se využívají hlavní výhody tohoto mocného nástroje.


Zároveň je vhodné uporoznit, že wiki používají školy často v rámci mezinárodních projektů při práci na společném úkolu, viz např. http://virtualeden.wikispaces.com/.


ON

Bořivoj Brdička 21.1.2013

Komentář

Za všechny nápady, jak tento nástroj ve výuce využívat, jsme vděčni. Také jsem si vzpomněl, že mám jeden takový dokument, který jsem kdysi vytvořil pro workshop eTwinningu a dosud ho aktualizuji - Vyprávění digitálních příběhů / Digital Storytelling. Možná vůbec nejvhodnější bude je připojovat až k zítřejšímu již avizovanému 2. dílu tohoto textu.


Děkujeme!

Rostislav Řepka 21.1.2013

Komentář

i v praxi WIKI střídavě využíváme a potenciál nevyužíváme ani náhodou po 6ti letech máme k dispozici již 5tou verzi nástroje wiki. Poslední nejnovější adaptaci podpory kolabaroce týmů  jsme k testu instalovali na server schodou okolností včera odpoledne.


Efektivnějšímu nasazení v týmech praxe brání vysoká míra osobností a individualismus:) což je pochopitelné ale i tak před nasazením prostředků CRM se WIKI staly mocným pomocníkem....jen doporučuji poctivě stanovit pro každou WIKI správce co důsledně dbá metodiky užití a TAGování...velmi brzo se bez dohledu se pak wiki obsah stává noční můrou pro všechny kolem i pro ty co by rádi obsah sdíleli a komentovali.


Věříme ve velkou sílu nástrojů kolaborace týmů WEB formy a nastavení drobných pravidel pro využití ve školách všech typů nemůže být omezujícím faktorem dobrého využití.


Držíme palce sobě i školám. Podělíme se o zkušenosti s poslední verzi, ale opakuji i ta první byla dost dobrá jen chtít dodržovat pravidla:)