Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

budoucnost
Hewlett Foundation
hodnocení
Mark Shermis
mem
plošné testování
soutěž
tem
tvorba textů
USA

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 05. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 21.5.2012

Komentář

Závěrečnou větou jste mi vzal vítr z plachet, pane doktore. Už už jsem se chystal do komantáře hezky připsat totéž. S napětím očekávám nápor podrážděných češtinářů vzpílajících technologiím ve strachu, že přijdou o práci. Díky za zajímavý článek. :)

Mgr. Zdeněk Sotolář 21.5.2012

Komentář

Dík za článek. Rozhodně ty poslední věty jsou nejdůležitější: Jestliže stroj bude umět texty hodnotit, naučí se je také psát. Pak budou stroje hodnotit stroje.


Martinův komentář nám (češtinářům) ovšem dává naději, že se o práci ještě dlouho bát nemusíme. 

Martin Rusek 21.5.2012

Komentář

:) Snad to není až taková hrůza, pane kolego :) On ten stroj zachvíli bude umět k dokonalosti dovést text, který zadám jen jako Joyceovsky pojatý tok klíčových slov.

Bořivoj Brdička 11.4.2013

Komentář

Ukazuje se, že se automatického hodnocení tvořeného textu dočkáme dříve, než jsme si mysleli. Budou jím vbrzku vybaveny všechny systémy xMOOC kurzů.
Essay-Grading Software Offers Professors a Break, The New York Times, April 4, 2013

Bořivoj Brdička 16.4.2013

Komentář

V souvislosti s přechozím oznámením, Elijah Mayfield vysvětluje, jak automatická hodnocení tvořeného textu funguje - Six Ways the edX Announcement Gets Automated Essay Grading Wrong.

Bořivoj Brdička 21.8.2013

Komentář

Další zajímavý článek přinášející aktualizované informace o automatickém hodnocení tvořeného textu: Vik Paruchuri - On the Automated Scoring of Essays and the Lessons Learned Along the Way

Bořivoj Brdička 13.1.2015

Komentář

LightSide - a máme tady první použitelný, navíc ještě volně dostupný, software na analýzu textu se zabudovanou umělou inteligencí (učí se vkládáním hodnocení školenými hodnotiteli) vyvinutý s podporou Carnegie Mellon University . Dává žákům tvořícím texty v angličtině průběžnou zpětnou vazbu o lingvistické (ne gramatické) kvalitě jejich tvorby.